آخرین اخبار

حل نشدن مشکل لایسنس ۲ ژیمناست برای بازی‌های آسیایی

مشکل لایسنس (اعتبار) ۲ ژیمناست کشورمان برای بازی‌های آسیایی هنوز حل نشده است.

اشتراک گذاری
18 مرداد 1402
کد مطلب : 6704

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی که کمتر از ۵۰ روز دیگر به بازی‌های آسیایی هانگژو زمان باقی مانده و ژیمناستیک هم یکی از رشته‌های شرکت کننده در این دوره از بازی‌هاست اما چالش اصلی یعنی تمدید لایسنس (اعتبار) ژیمناست‌ها نشده است.

همین عدم تمدید لایسنس مشکل اصلی ۲ ژیمناست کشورمان برای حضور در مسابقات دانشجویان جهان بود به طوری که وساطت کمیته ملی المپیک و درخواست فدراسیون ورزش دانشگاهی کشورمان هم نتوانست مشکل را حل کند. اگرچه مهدی الفتی و محمدرضا خسرونژاد راهی چین شدند به این امید که مشکل لایسنس حل شود اما این اتفاق نیفتاد و این ۲ ورزشکار کشورمان نتوانستند در مسابقات شرکت کنند. 

با نظر کادر فنی مهدی الفتی، مهدی احمدکهنی، محمدرضا خسرونژاد، محمدرضا حمیدی و سیدمحمد شفیعی توانستند جواز حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو را کسب کنند اما هنوز مشکل الفتی و خسرو‌نژاد حل نشده و مشخص نیست در این فاصله کوتاه باقیمانده برنامه کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در خصوص ژیمناستیک چه خواهد بود. 

فدراسیون جهانی صراحتا اعلام کرد که عابد حقدادی رئیس جدید فدراسیون ژیمناستیک کشورمان را به رسمیت نمی‌شناسد بر همین اساس مکاتبات وی با فدراسیون جهانی برای گرفتن لایسنس بدون نتیجه مانده است‌. 

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =